Skip to content

Teza la romana

May 9, 2009
by

S-a dat si prima teza cu subiect unic din acest semestru. Intarzierea ei a fost pt unii un plus, iar pt altii un minus. Cei ce nu invatasera au avut o sansa in plus sa treaca peste materia din programa. Dobitocii de la minister, UN GRUP MAREEE DE CRETINI, au reusit sa se faca si de aceasta data de cacao pt ca teza pt cls a8a a avut textul gresit, iar pct C nu mai avea logica, asa cum au spus si ei. Cica aceasta gresala ar fi putut fi una intentionata si a fost facuta pt a vedea cat de atenti si cat de cititi sunt elevii…parca asa am inteles ca s-au exprimat idiotii aia, nu? Oricum s-ar fi exprimat tot de rahat au iesit, asa cum a iesit si bunul nostru presedinte, Traian far’ de suvita, care a spus ca nu-l intereseaza.
Sper ca urmatoarele teze vor fi asa cum trebuie, fara exercitii gresite sau amanari…Mult noroc si sper sa luam toti note mari!…Spuneti-va parerea despre teza printr-un comment.

3 Comments leave one →
  1. alexa permalink
    May 10, 2009 8:45 PM

    mda..sa zicem ca la romana mai e cum mai e, dar daca si la matematica o sa mai greseasca vreo problema sau n-o sa fie capabili sa copieze cum trebuie atunci=)))). oricum la corectarea tezei la romana ar trebui sa fie mai ingaduitori…

  2. pux94 permalink
    May 10, 2009 8:57 PM

    Eu mi-am dat seama ca e aiurea ceva pe acolo , pentru ca Nita face scandal ca Ghita sa fie castigator , ori daca Ghita este deja castigator restul textului nu mai are logica , deci ce spun ei cu testarea elevilor ca sa vada cat de atenti sunt , cred ca e asa o scuza anapoda , ca sa nu recunoasca ca au gresit!!

  3. May 28, 2009 10:29 AM

    Atat timp cat am facut de 9.80 nu ma mai intereseaza ce au gresit, sau ce nu au gresit!

Leave a comment