Skip to content

Scoala 22

October 30, 2009
by

Am auzit ca sunt cativa profesori noi prin 22. Sunt de treaba? Sau sunt plictisitori si necomunicativi?
Chiar mi-ar placea sa va spuneti opinia printr-un comentariu la acest post, pt ca ar stii si profii ce masuri sa ia ca sa fie mai apropiati de voi, iar voi sa veniti cu mult drag la scoala. Noi in cls. a 8-a, mai aveam putin si ne mutam la scoala. Aveam panou de baschet, o clasa superba si multe multe tampenii de facut. Profesorii isi faceau ora si dupa incepeam sa facem putina baza unii de altii. Tin minte ca o sapt de scoala trecea imediat. Bucurati-va cat mai puteti! Veti trece a9a, vor fi elevi noi, profi noi si mult mai exigenti. Clasele o sa fie dezastroase, in nici un liceu din Craiova nu o sa mai gasiti luxul din 22. Profii sunt toti de treaba, deci chiar nu inteleg de ce nu puteti sa va intelegeti cu ei. Daca cititi de 2-3 ori lectia cu atentie si aveti putin bun simt, o sa vi se para ora de lb romana, istorie sau mate banala. Trageti tare cat mai puteti. Daca faceti pe nebunii si va mandriti ca voi aveti un 5-6 si colegu din fata are 10, asta nu inseamna ca el este un tocilar si u esti un smecher. Pur si simplu el a citit lectia. Notele se dau foarte usor, toti profii vor sa va dea note mari, da’ voi sunteti prosti si nu va prindeti de smecherie. Am vazut ca sunt o groaza care fumeaza. Lasati-va!
Eu, Edi si Rusu am intrat fiecare la cate un colegiu national. Va rog sa ne credeti ca l-am mai suporta pe “Dumi” 4 ani, profu pe care il vedeti voi drept BAU-BAU. Mie mi s-a parut foarte de treaba. In cls a5a va sperie, dar din a6a incepe sa va cunoasca si vede care sunt elevii buni si care sunt insemnatii cu 4. As mai avea multe de scris, da’ trebuie sa plec la scoala. Bafta la scoala! PA!

12 Comments leave one →
  1. terroristking permalink
    October 30, 2009 9:21 PM

    ce dur ai fost

  2. October 31, 2009 7:35 PM

    mi’e dor de 22:-<

  3. November 1, 2009 1:37 PM

    Cui nu ii este!?

  4. November 1, 2009 6:01 PM

    da intradevar au venit profesori no dar mie mi se par de treaba,pana si doamna de latina…nu vrau sa plek niciodata de aici:(

  5. Mihnea permalink
    November 3, 2009 7:21 PM

    nu vreau sa ma gandesc la liceu

  6. November 19, 2009 5:01 PM

    pana una alta eu as vrea sa stiu ce face cu emo-kids??? sunt si pe la noi…

  7. tecklife permalink*
    November 23, 2009 9:16 PM

    Ca s-o spun pe limba voastra.
    Cand vedeti un hiemo-kid din asta, ii dati 2 palme si-l adormiti!
    Nu dau nume, dar cred ca sititi, ca am avut un caz de atentat asupra celor4-5 vene mici de la incheietura! (se stie elevul)

    ROFL FOCL

  8. tecklife permalink*
    November 23, 2009 9:16 PM

    Stiti*

  9. julai permalink
    December 10, 2009 2:47 PM

    dumi e mic copil pe langa branzan :))

  10. January 12, 2010 1:22 AM

    emo chizii au trecut, acum toata lumea e tecktonik

  11. TeckLyfe permalink*
    January 26, 2010 8:41 PM

    Ma PHANE!!! Intelege. Tecktonik = BRAND cum e durex, addidas, etc…

    Nu are nici o legatura :slap: Si in plus…. nu conteaza… nu intelegi?!

  12. Claudia permalink*
    February 6, 2010 11:51 AM

    Mi-e dor doar de colegi; atat. Am avut inspiratia de a-mi alege profilul de Filologie, deci o clasa pliiina ochi de fete si doar 4 baieti. Marele nostru ghinion. N-am sa gasesc acaelasi 8C si la liceu si e singurul lucuru pe care-l regret.
    Liceul nu e asa groaznic, nu va speriati, dar nici ca in generala nu va mai fi. Ati crescut, aveti alte prioritati si alte responsabilitati o data ce ati parasit scoala generala. Va fi mai greu pentru ca veti vedea altfel totul si nimic nu va va mai motiva sa invatati asa cum o faceti acum. Veti fi delasatori si impasibili cu orice materie, ceea ce face totul mai greu.
    Clasa a 8-a e clasa in care trebuie sa trageti ca lumea si sa profitati de orice ocazie de a invata si a va mari notele. Intrati apoi la liceul la care vreti si nu va fi greu daca ramaneti constienti si responsabili.
    Apoi, nu-i mai criticati pe profesorii din 22. Sunt geniali! Eu, in Buzesti, am primit la clasa profesori buni si intelegatori, care respecta alegerea noastra pe profil uman, dar nu in toate clasele si nici celelalte licee nu au parte de asta. Respectati-i pe profesorii de acum!
    Am primit cam aceleasi sfaturi ca si voi anul trecut. Incercati sa tineti cont de ele.

Leave a comment